top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"15 YAŞ" - Mervegül BUĞDAY

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022

9 Haziran 2022, Ankara

15 YAŞ


15 yaş…


Nedir 15 yaş?


Bazen birisinin elini tutmaktır, birisini uzaktan izlemektir, arkadaşlarınla çalkantılı ilişkilere girmektir.

Sevmektir, gülmektir, ağlamaktır, korkmaktır, üzülmektir, utanmaktır, gamsız olmaktır, pişman olmaktır ama en çok da anı biriktirmektir 15 yaş.

15 yaş her şeydir ama yaşamdan vazgeçmek değildir. 15 yaş birilerinin yeni sayfalar açmasına yol açar, birilerini pes ettirir.

15 yaş dönüm noktası derler, değerini bilin, iyi değerlendirin derler ama 15 yaş ne ki?

Hangisini önce yaşamalıyım? Sevmek mi? Gülmek mi? Korkmak mı? Yoksa yeni sayfalar mı açmalıyım? Hangisini yapmalıyım? Belki de ruhum değişmeli ve yeni, yüzünde kırışık olmayan, üzerinde ölüm izleri bulunmayan yeni bir ruh almalıyım.

Ne yapmalıyım bilmiyorum. 15 yaş ne, bilmiyorum. Kafamı karıştırıyor, beni bunaltıyor, pes etmeme neden oluyor. Peki 15 yaş bana bunları neden yapıyor? Daha onunla tanışalı birkaç ay oldu ama beni hemen bir şeyler yapmaya sürüklüyor, bıktırıyor beni kendinden tıpkı 14 yaşın yaptığı ve 16 yaşın yapacağı gibi.

15 yaş her şeydir, tıpkı diğer yaşlar gibi aslında ama neden her şey şimdi, aklımı şimdi kurcalıyor, bilmiyorum. Ne farkı var 15 yaşın diğerlerinden? Daha mı güzel? Daha mı üzücü? Bilmem, daha onunla tanışalı birkaç ay oldu. Bilmiyorum 15 yaş hakkındaki hiçbir şeyi ben. Belki öğretir bana, belki de zorla aklıma kazıtır ve hep orada kalır, bilmem,


15 yaş bana ne yaşatır bilmem.

115 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page