top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"GÖKMEN" - Furkan DEMİREL

Güncelleme tarihi: 9 Kas 2023



Furkan DEMİREL

Ankara, 2019


GÖKMEN


buzdan şatolarda paten atarım ben ben ki her kelimesinde bencillik yüzer karışır usun buyruğunda


buzdan şatolarda eririm ben ben ki nerededir kimse bilmez ben dahil dudaklarla yerinde duramayanlar bilir


buzdan şatolarda yaşarım ben ardımda gölgeler iftiralar konuşulur ardımdan bana sormadan


buzdan şatolarda sevişirim ben gizli kapılar ardında kimseler bilmez bilmesin! yırtık pırtık elbiseler içinde sevişirim


buzdan şatolarda koşuştururum ben sizleri seyrederim usum buyruğumdur lakin yüzer seriyyenin akıntısında


buzdan şatolarda terk ederim ben terk ederim, bendimi, benimi, şiirlerimi veririm tüm varımı alsın tanrı dünya


buzdan şatolarda donarım ben bedenim kesik umudum kesik yırtık pırtık bir elbise yerimde tutmaz beni aklım kaçık ruhum bitik iliklerimde taşıdığım ısıcak bitiverir kış güneşinin yalanları eritir beni

eleverir, gözlerimi, ne yalanlar söylerim hepsi saçılıverir yırtık pırtık bir elbise saklar beni yüzümü kapatmış kara çarşaflar içinde gören olmadı beni

buzdan şatolarda boğulurum ben çat! ışıklar kapandı. karanlıklarda ederim artık edeceğimi ölürüm bendimi çiğneyip özlemle, sizleri bekleyip. akrep akmaz

beyaz bayrak saflığını kaybederken zaman bitiverir


*Gökmen: Özbekçe kül rengi demek, Öz Türkçe

27 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Комментарии


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page