top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"BARDAK DOLMUYOR" - Efsun Duru AKDENİZ

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022













BARDAK DOLMUYOR


Bardak dolmuyor.

Ne yaparsam yapayım,

Dolmuyor bir türlü.

Her şey doluyor, o dolmuyor.


Ağaçların arasından geçerken

Bir anlık yüzümde rüzgârı hissediyorum.

Sesler duyuyorum: hışırtılar, damlalar...

O ıslak çimen kokusunu içime çekiyorum.

El tutuşuyoruz, sarılıyoruz, gülüyoruz;

Dünyadaki en mutlu insana dönüşüyorum

Ama ben yine de bardağı dolduramıyorum.


Ağlasam da doldurmuyor gözyaşlarım,

Gülsem de doldurmuyor kahkahalarım,

Bağırsam da ulaşmıyor sesim,

Sussam da yetmiyor sessizliğim.

Alıp verdiğim nefes bile doldurmuyor.

Bu bardak hiç dolmayacak gibi geliyor.


Problemin bardakta olmasından çok korkuyorum,

Sonuçta bir gün dolmayacaksa

Neden doldurmaya çalışayım ki?

Hep hissedeceksem o boşluğu,

Neden hâlâ pes etmiyorum?

Anlayamıyorum.

Efsun Duru AKDENİZ - 10/A

114 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page