top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"EŞREF SAATİ" - Cem Emre BİÇARE

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022


Cem Emre BİÇARE / 10-E

Ankara, 2019


EŞREF SAATİ

Ben ki eşref-i dehşetli mahlukat

Etmem kullara ilelebet biat

Her kim ki olursa karşımdaki zat

Ettiririm Biçare’ye itaat


Dolsaydı keşke tanınan bu miat

Ağır gelir bana tüm bu safahat

Dönüp dursa da peşimde her zat

Tez vakte gerekir bana ıslahat


Ezelde kaldı bana istirahat

Elimden kayıp gitti maneviyat

Ne içindi ki tüm bu teferruat?

Böyle mi gerektirdi mukadderat?


Olsa da dört bir yanım hep zanaat

İki gözüm kördür basar da haşat

Sonlansaydı keşke devr-i maddiyat

Benim asıl istediğim hakikat


Ettiysem de ben yüzlerce kabahat

Almadım ki hiçbirinden zerre tat

Eylemlerim olsa da kalbe tezat

Ettim ruhumu bedenimden azat


Ben her ne zaman ettiysem şefaat

Varımdan yoğumdan ettim feragat

Ne zaman elde ettim ki menfaat?

Son olarak bunda kıldım kanaat



54 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page