top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"EN FAZLA YEDİ SANİYELİK BİR RÜYA" - Almila Alkım GÜLER

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022



* 9. Sınıf öğrencilerimizin şiir yazma çalışmalarından örnekler


Almila Alkım GÜLER / 9-F

Ankara, 2019


EN FAZLA YEDİ SANİYELİK BİR RÜYA*


Güneş batıyor

Ama kimse uyumuyor.

Şehir çok gürültülü

Hâlbuki kimse konuşmuyor.

Yine de kapatıyorum gözümü

Seni görmek için.

Kalp kırıklıkları ile dolu bir gecede görülen en fazla yedi saniyelik rüya.

"Güzelce ye yemeğini

Çünkü geçecek hepsi.

Tekrar uyuyabileceksin rahatça.

Biliyorum, seviyorsun çiçekleri.

Bana 'çiçeğim' diyorsun.

Üzerime basman pahasına da olsa

Seni yalnızca çiçekli yollardan yürüteceğim."

Lütfen, söyleme bunları

Çünkü bunları duymak daha fazla yakıyor canımı.

Bu şehirde binlerce yıldızın arasındaki ay…

Bende sevmemen gereken bir şeyler var.

Ve o zamanlarda sana cesaret edip söyleyememiştim ama

Ömrüm boyunca seninle yaşamak istedim.

Her şeyin farklıydı.

Ben de sağ kalamadım.

Üstelik bunun tek nedeni sensin.

Kalp kırıklıkları ile dolu bir gecede görülen en fazla yedi saniyelik rüya,

Uyanmam gerek.

61 görüntüleme1 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

1 Comment


Unknown member
May 16, 2020


Like
Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page