top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"ELHAN" - Furkan DEMİREL

Güncelleme tarihi: 9 Kas 2023




Furkan DEMİREL

Ankara, 2019






ELHAN*


Hazanın* gönlünde konaklardım ben Bir aralar Kestiğin saçlara asılı Arkanda bıraktığın bez* Sürüklenmiş Savruluyor rüzgârın eşliğinde Sayelerinde* savruluyor Karanlık galaksilerde Keskindir Gerçeğin İçli gözlerin bileğimdeki kesikleri Ve yaraları Geçer hepsi Sonra bir iz bırakıp kaçar Ve uçucu yaralar Terk eder beni Bir alışkanlık Bak, sarhoş gönlüm de ayılıp Terk etmiş Oracıkta ağlıyor bensiz Ben kimdir ki Dudaklarına dahi varamayan o dudaklar mı Bir elin uzatmadığı nefesinin süpürmediği Geride bırakılmış ceza mı Ciğerlerinden şaraplar akarken Bedenini kadehe döndürüp Salladığın bir ben mi Taşlar arasında yalancı Soğuk sopsoğuk bir güneşin avcısı mı Hükümler senindir güneş Merhemi kendisi olan sen Bizi de bırakmakta haklısındır Kesin, keskin olan gerçek


*Elhan: kış

*Hazan: sonbahar

*Bez: kukla

*Saye: gölge

35 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page