top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"DORUKLARDA" - Dorukcan ÇALIŞ

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022



* 9. Sınıf öğrencilerimizin şiir yazma çalışmalarından örnekler


Dorukcan ÇALIŞ / 9-D

Ankara, 2019



DORUKLARDA*


Hâlâ yanımdasın her anımda

Sana doya doya sarılamasam da.

Her yaptığım işte, keyif aldığım her anda

Her şey bağırıyor bana: “Baban yanında!”

Tekrar yaşıyorum mutlu anıları

Her şey seni hatırlattıkça.

Daha çok seviyorum seni

Sana hasret kaldıkça.

Sen giderken her şeyim gitti aslında:

Babam, arkadaşım, dostum ve çocukluğum.

Ve şairin de dediği gibi:

“İnsan babası ölünce büyür.”

Ben de büyüdüm.

Bir ben ve emanetlerin kaldık

Bu fani dünyada.

Merak etme babacığım,

İyi bakacağım onlara.

Ve her şey için teşekkür ederim sana.

Doruklarda yaşattıklarına…


34 görüntüleme1 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

1 Comment


Unknown member
May 16, 2020


Like
Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page