top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"DERİN" - Zeynep ÇİMEN

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022


* 9. Sınıf öğrencilerimizin şiir yazma çalışmalarından örnekler

Zeynep ÇİMEN / 9-D

Ankara, 2019


DERİN*


Derin bakıyorsun bana,

Derine battığını bilmediğin bakışlarınla.

Ne zaman dönüp baksam sana

Kirpiklerim düşer yanaklarıma,

Gözyaşım nemlendirir ruhumun dudaklarını

Güzelliğinin şiddetinden.

Varsın kara olsun bahtım

Kirpiklerin uzansın yoluma, onlar aydınlatır beni.

Herkes yarım bıraksın beni de

Bir sen doldur ciğerlerimi.

Nefesim ol benim alıp da vermediğim.

Son nefesimi verirken bile alayım seni.

Sonbaharınla gelme bana,

Çırılçıplak, kimsesiz bir dal parçası olurum.

Dikenlerim yok benim senin rüzgarlarına gardımı alacak.

Eğer bir gün kışı yaşarsam

O günü takvimlerden sileceğim.

Kışı yaşatma bana, hep yemyeşil olayım.

İhtimali bile öldürür ya

Bir gün çekip gidersen eğer,

Kalbine yerleştir beni, aksi taktirde mabetsiz kalırım.

Göl olurum sensizlikten dünyanın bir yerinde.

Ruhumu bile ıslatır gözlerimin yağmurları.

Yol olurum ufuğa uzanan, gökyüzünü teğet geçmiş.

Sonsuz görünürüm ama herkes bilir, bir bitişim olmuş.

Ve saçların...

Saçların pamuk olmuş elimde.

Ruhumun çatlaklarına sıkıştırıyorum,

Yüreğime senle yapıyorum pansuman.

Olur da bir gün başkası dokunursa saçlarına

Mikrop kapar yüreğim, yapma!

19 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page