top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"BENİ ARAYACAKSIN" - Zöhre ÇİFTÇİ - Matematik Öğretmeni

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022

01/01/1999

*Ertelenmiş hayallerimi

sırtıma yükleyerek

Hoşap Kalesi'ne çıktım.


BENİ ARAYACAKSIN


Seni görmeyeli yüzyıl geçmiş gibi

Beni arayacaksın, biliyorum


Öyleyse çevir göle yüzünü

Ilık bir rüzgar götürecek seni Tamara'ya

Ah Tamara!

Aşkını gömdün küçük bir adaya

Bahtsız, kadersiz, güzel peri


Kilisenin çanları bile bastıramaz

Senin hıçkırıklarını

Küçük bir adaya gömdün aşkını

Karlı dağlar, ağlar ve bekler onu


Ah Tamara!


Küllerini savururken burçlardan

Görmüyor musun geçen atlıları Hoşap'tan?

Yüzyıllar boyu bekler zaman

Yorulmadan, yılmadan


İşte o an kolu kanadı kırılır insanın

El sallayan bulamazsın ardından

Kapatmalısın gözlerini

Kapat ki çabuk geçsin yollar

Ben beklerim ellerini

Gözlerim ıslanmadan


Islanmazlar...







259 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page