top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"AŞKI BETİMLEMEK" - Ege Ulaş BAŞAR

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022



Ege Ulaş BAŞAR / 11-D

Ankara, 2019


AŞKI BETİMLEMEK


Gözlerin,

Gözlerin badeye çevirir mi zehri?

Alıp içsem sarhoş eder mi?

Alır mı benden beni?

Ne bade ne içki ne de başka bir şey,

Hiçbiri sarhoş edemez beni

Senin tek bir gülüşün kadar.

Beni benden alamaz,

Tek bir bakışın kadar.

Şimdi şu saatlerde

Şanslı olmak vardı.

Nazım gibi mesela,

Kelimelere hükmetmek vardı.

Ya da Asaf gibi

Lakap takacak kadar sevmek vardı.

Belki de Ahmet Arif gibi sevmek vardı.

Parmaklıkların ardından mektup yazacak kadar.

Ama düşününce hiçbiri şanslı olamazdı,

Elinde tuttuğun kalem,yazı yazdığın kâğıt kadar.

Fakat bunlar da kâfi değildir ki...

Hiçbiri şanslı olamazdı,

Bir “Günaydın”ınla güne başlayacak

Ya da bir tek hamlenle hayata küsecek,

Gözlerine bakacak gözlerim kadar.

Hiçbiri şanslı olamazdı,

Milyarlarca yıllık dünyada,

Seninle aynı dönemde aynı havayı soluyan ben kadar.

Aşk ne oturup ağlamaktır bir kenarda ne de ağlatmak.

Gün olur, yağmur yağar, fırtınalar kopar.

Uğruna ölünecek değil, yaşanacak koca seneler var.

Yine de en zoru, seni böyle uzak,

Dumanlı, eğri, çatlak bir aynadan seyreder gibi

Kafamda duymak.

Yine de her şeye rağmen,

İster fırtınalar kopsun, ister kıyametler.

Saçının tek teli kopmasın ancak

Bu bana yeter.

21 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page