top of page
Yazarın fotoğrafıBregeal Yazıyor

"ANLARDIM" - Ece ÖZMEN

Güncelleme tarihi: 31 Eki 2022


* 9. Sınıf öğrencilerimizin şiir yazma çalışmalarından örnekler

Ece ÖZMEN / 9-D

Ankara, 2019


ANLARDIM*


Bir gülerdin, yüzünde güller açardı.

Yavaşça kızarırdı yanakların.

Kirpiklerin beni benden alırdı,

Gözlerin deniz mavisi…

Ben ilkbaharın geldiğini anlardım.

Bir gün gelirdin bir çiçek bahçesi kadar renkli.

Gülümser, gözlerime bakardın.

Gözlerinde umut, güneş gibi parlardı.

Ben yazın geldiğini anlardım.

Sonra hafiften eserdin, yağmur çiselerdi.

Saçlarında çiy taneleri.

Kimi zaman parçalı bulutlu olurdun,

Kimi zaman keskin bir ayaz.

Ben sonbaharın geldiğini anlardım.

Ve aniden soğurdu ellerin,

Bakışların donuklaşırdı.

Birden fırtınalar kopardı.

Sonra yumuşar, sertliğinin yerini kar taneleri alırdı.

Ben kışın geldiğini anlardım.

Ve ben, dört mevsimi sende yaşardım.

51 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

コメント


Sitemize Abone Olun

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

bottom of page